Laat dat maar aan ons over!
Inrichting logistiek via Djinny: ‘een hele zorg minder’.
Bij grootschalige hotelprojecten treden we op als logistiek specialist door de inrichting bij nieuwbouw en/of renovatie te organiseren en uit te voeren. Het levert overzicht, besparingen en tijdwinst op wanneer de logistieke operatie niet bij onderaannemers ligt, maar bij één partij. Wij zijn die partij! U geeft de organisatie van de logistieke operatie helemaal uit handen en dat is een hele zorg minder. Wij zorgen voor alle afspraken met de diverse leveranciers en fabrikanten voor de levering aan de HUB en controleren bij binnenkomst op compleetheid, juistheid en mogelijke schade.
Volgens planning worden (in de HUB) werkpakketten samengesteld voor de inrichting van de afzonderlijke kamers en overige ruimten, kantoren en vergaderzalen. Op locatie kunnen we efficiënt aan de slag door de juiste pakketten direct in de juiste ruimten te plaatsen, uit te pakken, de inrichting te monteren en de kamers op gewenste wijze in te richten.
Daarnaast wil – aan het einde van de nieuw- of verbouw – de tijd nog al eens dringen. Bij de afbouw van hotels vinden er op het laatste moment veel in- en uitgaande transporten plaats die overlast in en rond het gebouw kunnen veroorzaken. Er moet snel en toch zorgvuldig worden gehandeld. Dat kunnen wij als geen ander! En ja, het kan zijn dat er bepaalde etages/kamers nog niet zijn opgeleverd maar dat gasten wel kunnen inchecken in andere delen van het hotel. Zij merken niets van de lopende activiteiten. De gasten komen altijd in een schoon, zorgvuldig ingericht en goed afgemonteerde kamer terecht.
“Het is voorgekomen dat gasten met de koffers klaar stonden terwijl wij de achterdeur uitgingen. Ze kwamen in een complete kamer waarin niets ontbrak. Schoon, zorgvuldig ingericht, goed gemonteerd en afgewerkt”.
Logisch dat u bij Djinny uitkomt!